Februarutfordringen

onsdag 16. mai 2018

Tusenfryd

Hei!
Er alle klare for å feire 17.mai i morgen? Eller stresser dere med siste finish i siste liten? Uansett, så håper jeg dere får en flott dag!

I dag vil jeg vise en lommescrappet albumside fra i fjor. Da dro min eldste datter og jeg med de gode naboene våre, på en tur til Tusenfryd! Jeg syns det er så koselig å kunne bla i album og se tilbake på gode minner. I dag er jo det meste digitalt, og det er ikke så vanlig å fremkalle bilder lenger. Noe jeg syns er veldig synd! Lommescrapping er veldig gøy, og det trenger ikke å være så avansert. De er jo så koselige å lage, og ikke minst så har man noe å se på ...ta på...bla i.. senere. Uansett.... Ta vare på minnene 



Papirdesign har kommet med nye dies! Alltid like gøy! Her er en av de : Vimpel 2 PD18411. Teksten favoritt er separat, så man kan bruke vimpelen til andre tekster også! Veldig kjekt!



Nye klistremerke tekster er alltid gøy!! Digger de!




Håper du ble inspirert! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar