Februarutfordringen

tirsdag 2. mai 2017

Blanke ark og fargestifter

For meg er det ikke mye som er bedre når man skal lage kort enn hvit, glatt kartong. Bortsett fra et par Copic-tusjer, en die og et tekststempel er det det eneste jeg har brukt på dagens kort, som er av det enkle, men tidkrevende slaget.
Jeg brukte den nye stjernedieen til å stanse ut en maske, som jeg la på glatt, hvit kartong. Jeg brukte en blå Copic-tusj (B26) til å airbrushe over stjernene. Tanken var at feltene mellom stjernene skulle være hvite, men å plassere de bittesmå bitene av masken på riktig sted var ikke lett, og jeg endte opp med bittesmå blå striper her og der. Jeg løste problemet ved å stanse ut dieen en gang til, denne gangen i hvit kartong med lim bak. Jeg poppet ut stjernene og limte på resten over der masken min opprinnelig hadde vært. Til slutt tok jeg en B24-tusj og farget en stripe kartong, før jeg stemplet på en tekst og embosset den. 

Produkter brukt:
Stempel: PD 14958 Stå på 
Die: PD 17238 Stjernedies

Håper du fåt en flott tirsdag. Kreativ klem fra




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar